Завідувач центру – КОРЖ Любов Федорівна
Методисти:
- БУТЕНКО Ліна Миколаївна
- ВАРЕХА Аліна Григорівна
- ГУЛА Тетяна Анатоліївна
- ДИМИТРОВИЧ Аліна Русланівна
- КУРІЛІН Олег Миколайович
- РУДЕНКО Олексій Анатолійович
Завдання центру
Центр створений з метою науково-методичного забезпечення, розробки, організації та впровадження сучасних технологій оцінювання якості освіти:
- організації та проведення міжнародних і всеукраїнських моніторингових досліджень якості освіти та освітньої діяльності;
- розробки та проведення регіональних моніторингових досліджень якості освіти та освітньої діяльності;
- організації, підготовки та проведення пробного зовнішнього незалежного оцінювання, основної та додаткової сесій ЗНО;
- вступних випробовувань до магістратури, що проводяться з використання організаційно-технологічних процесів ЗНО (єдине фахове вступне випробування (ЄФВВ), єдиний вступний іспит (ЄВІ);
- сертифікації педагогічних працівників (незалежне тестування фахових знань та умінь учителів початкових класів);
- апробації сертифікаційних робіт з предметів ЗНО;
- адміністрування залучених педагогічних та науково-педагогічних працівників.
Основними завданнями центру є:
- Реалізація державної політики щодо забезпечення якості освіти через проведення моніторингових досліджень і зовнішнього незалежного оцінювання.
- Науково-методичне забезпечення моніторингових досліджень і зовнішнього незалежного оцінювання.
- Здійснення інформаційного супроводу моніторингових досліджень і зовнішнього незалежного оцінювання.
- Підготовка педагогічних працівників області до впровадження сучасних технологій оцінювання освітнього процесу.
- Науково-методичний супровід упровадження сучасних технологій оцінювання якості освіти.
- Здійснення підготовки, технологічного процесу проведення зовнішнього незалежного оцінювання та адміністрування.
- Моніторинг результативності регіональних проєктів і програм.
- Організаційно-технологічна підготовка здійснення моніторингу якості дошкільної освіти, навчальних досягнень учнів закладів загальної середньої освіти, оцінювання якості освітнього середовища на різних рівнях (місто, район, ОТГ, заклад освіти).
- Добір і розробка діагностичного інструментарію моніторингу якості освіти.
- Підготовка педагогічних працівників до запровадження моніторингу якості освіти, зовнішнього незалежного оцінювання в закладах освіти.
- Збір, обробка та аналіз результатів соціально-педагогічного, психологічного моніторингу різних аспектів діяльності закладів освіти.
- Упровадження досягнень педагогічної та психологічної наук, перспективного досвіду з питань сучасних технологій оцінювання якості освіти.
- Організація та проведення науково-практичних конференцій, семінарів-практикумів, круглих столів щодо оцінювання якості освіти та моніторингових досліджень.
- Оприлюднення результатів моніторингових досліджень в обласних фахових виданнях та на сайті КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського».
- Підготовка питань на розгляд вченої, науково-методичної рад КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського» з питань моніторингу якості освіти, зовнішнього незалежного оцінювання, сертифікації педагогічних працівників.
- Підготовка методичних рекомендацій з питань моніторингу якості освіти, зовнішнього незалежного оцінювання, сертифікації педагогічних працівників.
- Відповідно до ключових завдань центр проводить свою роботу за такими напрямами:
- Діагностичний – організація та проведення моніторингових досліджень в закладах освіти області;
- Консультативно—методичний – надання консультативної та науково-методичної допомоги педагогічним працівникам, іншим учасникам освітнього процесу;
- Навчально-методичний – розробка та проведення лекційно-практичних занять із питань моніторингових досліджень і зовнішнього незалежного оцінювання;
- Інформаційний – створення єдиної мережі інформаційного забезпечення;
- Координаційний – узгодження закладів освіти з питань проведення моніторингових досліджень якості освіти та зовнішнього оцінювання;
- Прогностичний – визначення основних тенденцій розвитку освіти регіону;
- Просвітницький – підвищення культури проведення науково-дослідної, інноваційної діяльності закладами освіти.