Про нас



Завідувач центру – КОРЖ Любов Федорівна

Методисти:

  • БУТЕНКО Ліна Миколаївна
  • ВАРЕХА Аліна Григорівна
  • ГУЛА Тетяна Анатоліївна
  • КУРІЛІН Олег Миколайович
  • РУДЕНКО Олексій Анатолійович

Завдання центру

Центр створений з метою науково-методичного забезпечення, розробки, організації та впровадження сучасних технологій оцінювання якості освіти:

  • організації та проведення міжнародних і всеукраїнських моніторингових досліджень якості освіти та освітньої діяльності;
  • розробки та проведення регіональних моніторингових досліджень якості освіти та освітньої діяльності;
  • організації, підготовки та проведення пробного зовнішнього незалежного оцінювання, основної та додаткової сесій ЗНО;
  • вступних випробовувань до магістратури, що проводяться з використання організаційно-технологічних процесів ЗНО (єдине фахове вступне випробування (ЄФВВ), єдиний вступний іспит (ЄВІ);
  • сертифікації педагогічних працівників (незалежне тестування фахових знань та умінь учителів початкових класів);
  • апробації сертифікаційних робіт з предметів ЗНО;
  • адміністрування залучених педагогічних та науково-педагогічних працівників.

Основними завданнями центру є:

  1. Реалізація державної політики щодо забезпечення якості освіти через проведення моніторингових досліджень і зовнішнього незалежного оцінювання.
  2. Науково-методичне забезпечення моніторингових досліджень і зовнішнього незалежного оцінювання.
  3. Здійснення інформаційного супроводу моніторингових досліджень і зовнішнього незалежного оцінювання.
  4. Підготовка педагогічних працівників області до впровадження сучасних технологій оцінювання освітнього процесу.
  5. Науково-методичний супровід упровадження сучасних технологій оцінювання якості освіти.
  6. Здійснення підготовки, технологічного процесу проведення зовнішнього незалежного оцінювання та адміністрування.
  7. Моніторинг результативності регіональних проєктів і програм.
  8. Організаційно-технологічна підготовка здійснення моніторингу якості дошкільної освіти, навчальних досягнень учнів закладів загальної середньої освіти, оцінювання якості освітнього середовища на різних рівнях (місто, район, ОТГ, заклад освіти).
  9. Добір і розробка діагностичного інструментарію моніторингу якості освіти.
  10. Підготовка педагогічних працівників до запровадження моніторингу якості освіти, зовнішнього незалежного оцінювання в закладах освіти.
  11. Збір, обробка та аналіз результатів соціально-педагогічного, психологічного моніторингу різних аспектів діяльності закладів освіти.
  12. Упровадження досягнень педагогічної та психологічної наук, перспективного досвіду з питань сучасних технологій оцінювання якості освіти.
  13. Організація та проведення науково-практичних конференцій, семінарів-практикумів, круглих столів щодо оцінювання якості освіти та моніторингових досліджень.
  14. Оприлюднення результатів моніторингових досліджень в обласних фахових виданнях та на сайті КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського».
  15. Підготовка питань на розгляд вченої, науково-методичної рад КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського» з питань моніторингу якості освіти, зовнішнього незалежного оцінювання, сертифікації педагогічних працівників.
  16. Підготовка методичних рекомендацій з питань моніторингу якості освіти, зовнішнього незалежного оцінювання, сертифікації педагогічних працівників.
  17. Відповідно до ключових завдань центр проводить свою роботу за такими напрямами:
  • Діагностичний – організація та проведення моніторингових досліджень в закладах освіти області;
  • Консультативнометодичний – надання консультативної та науково-методичної допомоги  педагогічним працівникам, іншим учасникам освітнього процесу;
  • Навчально-методичний – розробка та проведення лекційно-практичних занять із питань моніторингових досліджень і зовнішнього незалежного оцінювання;
  • Інформаційний – створення єдиної мережі інформаційного забезпечення;
  • Координаційний – узгодження закладів освіти з питань проведення моніторингових досліджень якості освіти та зовнішнього оцінювання;
  • Прогностичний – визначення основних тенденцій розвитку освіти  регіону;
  • Просвітницький – підвищення культури проведення науково-дослідної, інноваційної діяльності закладами освіти.