PISA-2022: СТАВЛЕННЯ УЧНІВСТВА ДО МАТЕМАТИКИ ТА ЙОГО НАВЧАЛЬНА ПОВЕДІНКА

         До уваги освітян від фахівців Українського центру оцінювання якості освіти за результатами міжнародного дослідження якості освіти PISA-2022 - черговий мінізвіт «Ставлення учнівства до математики та його навчальна поведінка» .

Математика в дослідженні PISA-2022 була провідною галуззю, тому рівню навчальних досягнень учнівства та його ставленню до цього предмета було приділено особливу увагу. Програма міжнародного оцінювання учнів (PISA) надає особливого значення математиці як фундаментальній складовій сучасної освіти та є однією з ключових компетентностей, необхідних для успішності особистості, що розвиває аналітичне та критичне мислення для вирішення проблем та прийняття обґрунтованих рішень у повсякденному житті. Результати PISA надають країнам-учасницям цінну інформацію щодо ефективності їхніх освітніх систем та допомагають визначити напрями для покращення навчальних програм і методів викладання.

Нагадуємо, що попри виклики війни, Україна й надалі залишається учасницею PISA, навесні наступного календарного року активно готується до участі в дев’ятому циклі дослідження PISA-2025, провідною галуззю якого визначено природничо-наукові дисципліни.

Особливості поточного циклу PISA, цікаві та корисні матеріали за результатами попередніх циклів  на сайті дослідження.

        Детальніше на сторінці УЦОЯО.