Мета дослідження – аналіз стану
цифрової компетентності педагогічних працівників, визначення потреб у
професійному розвитку та сприяння формуванню освітньої політики України на
основі фактичних даних. У Дослідженні взяли участь 190 педагогів із восьми закладів загальної середньої освіти,
які потратили до вибірки.
SELFIE for
Teachers — це безоплатний і
легкий у використанні онлайн-інструмент Європейської комісії, створений для
саморефлексії та самооцінювання цифрових компетентностей педагогічних
працівників, розроблений на основі Рамки цифрової компетентності педагогічних працівників
ЄС. Інструмент не є тестом чи перевіркою — це особистий «знімок» (селфі)
цифрових компетентностей, що допомагає вчителям зрозуміти, наскільки ефективно
вони використовують цифрові технології в освітньому процесі. За результатами
опитування кожен вчитель отримає автоматично згенерований персональний звіт та
рекомендації для подальшого планування власного професійного розвитку. Особисті
результати опитування доступні лише вчителю, що бере в ньому участь.
Отримані в межах дослідження агреговані анонімні дані буде проаналізовано для
визначення потреб учителів початкової та середньої освіти. Висновки стануть
фундаментом для обґрунтованого формування освітньої політики та наукових
досліджень, що дасть змогу державним органам більш ефективно підтримувати
педагогів у розвитку їхніх цифрових компетентностей через створення релевантних
програм професійного розвитку на регіональному й національному рівнях.


